Reacties
Reacties 151 - 200 van 504
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jeannet | Prachtig, al die koppies | 19 apr. '24 |
| Jeannet | Wauw,mooi! | 19 apr. '24 |
| Helga | En dan zou je op dat moment de radio aan hebben staan… | 19 apr. '24 |
| Magda Roseboom | Nou mooi ingeparkeerd! En fijn dat jullie de overtocht… | 19 apr. '24 |
| Dick | Morgen is dus reisdag en verschijnt er geen blog.… | 17 apr. '24 |
| Jose | Mooi hè the Grampians? Uhm dat wordt afkicken morgen… | 17 apr. '24 |
| Bart Statz | Heeft Albert een nieuwe zonnebril? | 17 apr. '24 |
| Magda Roseboom | Schitterend | 17 apr. '24 |
| Rianne | Morgen geen blog? Jammer! Dan ga ik de Privé maar… | 17 apr. '24 |
| Tinus | Prachtig al die dieren !! | 16 apr. '24 |
| Anke | Mooi al die vogels. | 16 apr. '24 |
| Jose | The favourite place!!! | 16 apr. '24 |
| Babs Rottger | Wauw dat is toch genieten op z'n mooie plek.🥰 | 16 apr. '24 |
| Pé & Pé | Super :-) | 16 apr. '24 |
| Helga | Fantastische foto's! | 15 apr. '24 |
| Albert en Ronald | Ja, dat loopt al richting 5000 voor mij alleen: van… | 15 apr. '24 |
| Frank | Heren, al 2 en een halve maand op reis, met mooie… | 15 apr. '24 |
| Vera | Wat ontzettend mooi. Ook jullie gezichten, jullie… | 14 apr. '24 |
| Ron | Mooi verhaal weer en schitterende foto’s! Groeten… | 14 apr. '24 |
| Magda Roseboom | Geweldige foto s Een springt er uit met die halve… | 14 apr. '24 |
| Heleen | Ik loop helemaal achter maar fantastisch om jullie… | 13 apr. '24 |
| Pé & Pé | Prachtig! | 13 apr. '24 |
| Magda Roseboom | Schitterend ! | 13 apr. '24 |
| Irene | prachtige foto's en wat een schatjes die koalaas! | 12 apr. '24 |
| Magda Roseboom | Mooiiiiiiii🤩 | 12 apr. '24 |
| Helga | T blijven prachtige foto's en verhalen. Helaas… | 11 apr. '24 |
| Jose | Jullie kunnen er geen genoeg van krijgen en wij ook… | 11 apr. '24 |
| Magda Roseboom | Dacht het zelfde B8 hier is B 7 maar dit is wel even… | 11 apr. '24 |
| Albert en Ronald | Ja, we vermaken ons best wel een beetje en er zijn… | 11 apr. '24 |
| Pé & Pé | B100, ik dacht ff: is dat niet zo’n boef uit Bassie… | 11 apr. '24 |
| Magda Roseboom | Weer prachtig en zo ‘n gevarieerde fauna en flora… | 10 apr. '24 |
| Hein cremers | Jullie blijven ons verrassen 👍 | 10 apr. '24 |
| Magda Roseboom | Gelukkig veilig aangekomen !! | 9 apr. '24 |
| Jeanette van Pouderoyen | Prachtige foto,s en heel leuk dat jullie aan je eigen… | 9 apr. '24 |
| Irene | wat is alles toch gigantisch groot en leuk dat jullie… | 8 apr. '24 |
| Magda Roseboom | Nou prachtige foto s met zo heldere blauwe lucht | 8 apr. '24 |
| Magda Roseboom | Mooie stad zeg en prachtige gebouwen . | 7 apr. '24 |
| Magda Roseboom | Big City enjoy ! | 6 apr. '24 |
| Jose | In de torenkamer😍 | 6 apr. '24 |
| Bianca | Wij waren er inmiddels alweer twee weken geleden.… | 6 apr. '24 |
| Rianne | Wat een belevenissen weer de afgelopen dagen. En wat… | 5 apr. '24 |
| Tinus | Wat een enorme diversiteit aan dieren daar , echt… | 5 apr. '24 |
| Frank | Oh weer mooi hoor, mooie plaatjes, leuke gekleurde… | 5 apr. '24 |
| Pé & Pé | 🤭😊 | 5 apr. '24 |
| Magda Roseboom | Zag hem niet aankomen ! Dacht de kerk was een bouwval… | 4 apr. '24 |
| Albert en Ronald | Klopt inderdaad, althans sommigen. En ze hebben dan… | 4 apr. '24 |
| Jeannette | De titel suggereert (in mijn gedachten) dat jullie… | 4 apr. '24 |
| Jose | Oja Raymond island🐨🐨😍😍 | 3 apr. '24 |
| Tinus | Leuk dat jullie Raymonds Island bezocht hebben !!… | 3 apr. '24 |
| Magda Roseboom | Hoog knuffelgehalte ! | 3 apr. '24 |
- Magda Roseboom: Geweldig bedankt dat ik heb…
- Ellen: Geweldige herinneringen,…
- Heleen: Lieve Albert en Ronald, Wat…
- Jeannet: Wat een geweldige en lange…
- Ron: Wat een fantastische reis…
Alle reacties »