Reacties

Reacties 251 - 300 van 504

Naam Reactie Datum
Vera Wat een mooie film. Ik kreeg er kippevel van. Wat… 19 mrt. '24
Pé & Pé Fantastisch. Wat een reis, wat een prachtige verhalen… 19 mrt. '24
Tinus Mooie film jongens! Wat een een indrukken en een overweldigende… 19 mrt. '24
Jose Ozzie ozzie oi oi oi, veel plezier in Sydney. En wat… 19 mrt. '24
Jose Hou op, met tranen in mijn ogen zitten kijken vd heimwee.… 19 mrt. '24
Helga Dank jullie wel van als jullie mooie verhalen over/uit… 19 mrt. '24
Albert en Ronald Heel graag Marcel en Bianca, we hebben genoten van… 19 mrt. '24
Marcel Veel plezier in Oz, en tot ooit! 19 mrt. '24
Pé & Pé Wow, alweer 7 weken onderweg en Nieuw-Zeeland al bijna… 18 mrt. '24
Jeannet Wauw, wat prachtig allemaal! Een geweldig verjaardagscadeau,… 18 mrt. '24
Gerdine Wow, wat een toffe manier om je verjaardag te vieren!… 18 mrt. '24
Heleen En daar stond ik dan 25 jaar geleden ook!! Onvoorstelbaar… 17 mrt. '24
Jose Vooral het etiket op de fles🤭, geweldig, mooi om… 17 mrt. '24
Lenie Rottger Wat een geweldige verjaardag Ronald nog van hartelijk… 16 mrt. '24
Helga Alsnog van harte Ronald, en wat een mooie foto's… 16 mrt. '24
Jose Wat een mooie verjaardag, een dag om nooit te vergeten,… 16 mrt. '24
Magda Roseboom Van harte gefeliciteerd 🥳 Ronald ! Zo wil iedereen… 16 mrt. '24
Hein cremers Geweldig verhaal blijf er van genieten En een fijne… 16 mrt. '24
Nadine Supermooi! En gefeliciteerd 🥳 16 mrt. '24
Babs Rottger Wauw wat een bijzondere verjaardag was dat voor je… 16 mrt. '24
Frank In Nederland nog 15 maart, in NZ, ben jij al jarig… 15 mrt. '24
Magda Roseboom Weer stukje geschiedenis voor mij onbekend ! Maar… 15 mrt. '24
Jeannet Even 2 weken moeten bijlezen, geweldige reis met prachtige… 13 mrt. '24
Magda Roseboom Zo weer flink wat km’s gemaakt Lekker bijkomen op… 13 mrt. '24
Tinus Wordt weer super genieten op/in jullie paradijsplek!… 13 mrt. '24
Ingrid van der Wijk Af en toe sla ik jullie reisverslag even open. Wat… 12 mrt. '24
Magda Roseboom Sluit me aan bij reactie van Gerdine ! 12 mrt. '24
Gerdine Wat een heerlijke foto’s en avonturen van Nieuw… 12 mrt. '24
Jose Paihia, zo mooi om te relaxen! 12 mrt. '24
Irene het ziet er allemaal nog steeds prachtig uit! Heerlijk!… 11 mrt. '24
Magda Roseboom Cheers ! Op na het volgende avontuur . 11 mrt. '24
Pé & Pé Enjoy :-) 11 mrt. '24
Hella Prachtig, wat een mooie reis! 10 mrt. '24
Pé & Pé Oh, wat een prachtige foto’s. Overtreffende trap… 10 mrt. '24
Ellen Prachtig!!! 10 mrt. '24
Magda Roseboom Ja ik val in herhaling prachtige foto s en heerlijk… 10 mrt. '24
Jose Echt prachtig en fantastisch dat jullie zo genieten! 10 mrt. '24
Babs Rottger Wat een fantastische mooie foto's. 10 mrt. '24
Frank Wouw, wat een spectaculaire foto's 10 mrt. '24
Helga Ongetwijfeld hebben jullie genoten van de Polynesian… 9 mrt. '24
Bart Statz Die vogel had je precies op het juiste moment gekiekt. 9 mrt. '24
Pé & Pé Prachtig. Kun je Jingle Bells meezingen…die je het… 9 mrt. '24
Magda Roseboom Schitterend! 9 mrt. '24
Magda Roseboom Blijft verbazingwekkend zo mooi 8 mrt. '24
Helga Als je in Rotorua uit de auto stapt is het even wennen...… 7 mrt. '24
Pé & Pé Elke dag anders, elke dag prachtig om het op grote… 7 mrt. '24
Marcel Ah, smelly Rotorua. 😀 7 mrt. '24
Magda Roseboom Mooi mannen ! 6 mrt. '24
Ellen Mooi zeg! En dat terwijl we aan deze kant van de wereld… 6 mrt. '24
Helga Heb niets toe te voegen aan de vorige schrijvers.… 6 mrt. '24

1  « Vorige 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende »  ...