Reacties
Reacties 251 - 300 van 504
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Vera | Wat een mooie film. Ik kreeg er kippevel van. Wat… | 19 mrt. '24 |
| Pé & Pé | Fantastisch. Wat een reis, wat een prachtige verhalen… | 19 mrt. '24 |
| Tinus | Mooie film jongens! Wat een een indrukken en een overweldigende… | 19 mrt. '24 |
| Jose | Ozzie ozzie oi oi oi, veel plezier in Sydney. En wat… | 19 mrt. '24 |
| Jose | Hou op, met tranen in mijn ogen zitten kijken vd heimwee.… | 19 mrt. '24 |
| Helga | Dank jullie wel van als jullie mooie verhalen over/uit… | 19 mrt. '24 |
| Albert en Ronald | Heel graag Marcel en Bianca, we hebben genoten van… | 19 mrt. '24 |
| Marcel | Veel plezier in Oz, en tot ooit! | 19 mrt. '24 |
| Pé & Pé | Wow, alweer 7 weken onderweg en Nieuw-Zeeland al bijna… | 18 mrt. '24 |
| Jeannet | Wauw, wat prachtig allemaal! Een geweldig verjaardagscadeau,… | 18 mrt. '24 |
| Gerdine | Wow, wat een toffe manier om je verjaardag te vieren!… | 18 mrt. '24 |
| Heleen | En daar stond ik dan 25 jaar geleden ook!! Onvoorstelbaar… | 17 mrt. '24 |
| Jose | Vooral het etiket op de fles🤭, geweldig, mooi om… | 17 mrt. '24 |
| Lenie Rottger | Wat een geweldige verjaardag Ronald nog van hartelijk… | 16 mrt. '24 |
| Helga | Alsnog van harte Ronald, en wat een mooie foto's… | 16 mrt. '24 |
| Jose | Wat een mooie verjaardag, een dag om nooit te vergeten,… | 16 mrt. '24 |
| Magda Roseboom | Van harte gefeliciteerd 🥳 Ronald ! Zo wil iedereen… | 16 mrt. '24 |
| Hein cremers | Geweldig verhaal blijf er van genieten En een fijne… | 16 mrt. '24 |
| Nadine | Supermooi! En gefeliciteerd 🥳 | 16 mrt. '24 |
| Babs Rottger | Wauw wat een bijzondere verjaardag was dat voor je… | 16 mrt. '24 |
| Frank | In Nederland nog 15 maart, in NZ, ben jij al jarig… | 15 mrt. '24 |
| Magda Roseboom | Weer stukje geschiedenis voor mij onbekend ! Maar… | 15 mrt. '24 |
| Jeannet | Even 2 weken moeten bijlezen, geweldige reis met prachtige… | 13 mrt. '24 |
| Magda Roseboom | Zo weer flink wat km’s gemaakt Lekker bijkomen op… | 13 mrt. '24 |
| Tinus | Wordt weer super genieten op/in jullie paradijsplek!… | 13 mrt. '24 |
| Ingrid van der Wijk | Af en toe sla ik jullie reisverslag even open. Wat… | 12 mrt. '24 |
| Magda Roseboom | Sluit me aan bij reactie van Gerdine ! | 12 mrt. '24 |
| Gerdine | Wat een heerlijke foto’s en avonturen van Nieuw… | 12 mrt. '24 |
| Jose | Paihia, zo mooi om te relaxen! | 12 mrt. '24 |
| Irene | het ziet er allemaal nog steeds prachtig uit! Heerlijk!… | 11 mrt. '24 |
| Magda Roseboom | Cheers ! Op na het volgende avontuur . | 11 mrt. '24 |
| Pé & Pé | Enjoy :-) | 11 mrt. '24 |
| Hella | Prachtig, wat een mooie reis! | 10 mrt. '24 |
| Pé & Pé | Oh, wat een prachtige foto’s. Overtreffende trap… | 10 mrt. '24 |
| Ellen | Prachtig!!! | 10 mrt. '24 |
| Magda Roseboom | Ja ik val in herhaling prachtige foto s en heerlijk… | 10 mrt. '24 |
| Jose | Echt prachtig en fantastisch dat jullie zo genieten! | 10 mrt. '24 |
| Babs Rottger | Wat een fantastische mooie foto's. | 10 mrt. '24 |
| Frank | Wouw, wat een spectaculaire foto's | 10 mrt. '24 |
| Helga | Ongetwijfeld hebben jullie genoten van de Polynesian… | 9 mrt. '24 |
| Bart Statz | Die vogel had je precies op het juiste moment gekiekt. | 9 mrt. '24 |
| Pé & Pé | Prachtig. Kun je Jingle Bells meezingen…die je het… | 9 mrt. '24 |
| Magda Roseboom | Schitterend! | 9 mrt. '24 |
| Magda Roseboom | Blijft verbazingwekkend zo mooi | 8 mrt. '24 |
| Helga | Als je in Rotorua uit de auto stapt is het even wennen...… | 7 mrt. '24 |
| Pé & Pé | Elke dag anders, elke dag prachtig om het op grote… | 7 mrt. '24 |
| Marcel | Ah, smelly Rotorua. 😀 | 7 mrt. '24 |
| Magda Roseboom | Mooi mannen ! | 6 mrt. '24 |
| Ellen | Mooi zeg! En dat terwijl we aan deze kant van de wereld… | 6 mrt. '24 |
| Helga | Heb niets toe te voegen aan de vorige schrijvers.… | 6 mrt. '24 |
- Magda Roseboom: Geweldig bedankt dat ik heb…
- Ellen: Geweldige herinneringen,…
- Heleen: Lieve Albert en Ronald, Wat…
- Jeannet: Wat een geweldige en lange…
- Ron: Wat een fantastische reis…
Alle reacties »