Reacties
Reacties 51 - 100 van 504
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Tinus | Wauw , dat zijn wel super mooie kado’s van jullie… | 19 mei '24 |
| Jose | Spectecular | 19 mei '24 |
| Pé & Pé | Is jullie harde schijf nog niet vol? Zo ontzettend… | 19 mei '24 |
| Ingrid van der Wijk | Een kasuaris tegengekomen? Brr… Gelukkig kunnen… | 19 mei '24 |
| Magda Roseboom | Zeer kleurrijk erg mooi ! | 19 mei '24 |
| Albert en Ronald | Bij Wodan nog eens aan toe ! | 19 mei '24 |
| Dick van der Leeden | Het wakkerste blog van Nederland: RAMPSPOED in chocolade… | 18 mei '24 |
| Ron | Mooi verhaal weer, schitterende foto’s mannen! | 18 mei '24 |
| Jose | Wow wow wow! | 18 mei '24 |
| Albert en Ronald | Zo, jij gunt ons wel wat 😅 | 18 mei '24 |
| Pé & Pé | Schitterende plaatjes. Onvergetelijk. Eigenlijk gewoon:… | 18 mei '24 |
| Rianne | Supermooi daar zeg! Al die kleuren van planten en… | 18 mei '24 |
| Tinus | Wauw , wat prachtig al die kleurige vogels en vlinders.… | 18 mei '24 |
| Ellen | Geweldig dat Cape Trib! Regenwoud om nooit te vergeten.… | 18 mei '24 |
| Jeannet | Wauw , bijzonder mooi! | 17 mei '24 |
| Jose | Toch ook wel de haren los hé mannen voor de waterval,… | 17 mei '24 |
| Hein cremers | War een trip maken jullie👍 | 17 mei '24 |
| Magda Roseboom | Fijn dat jullie weer schone lodge hebben ! Mooie natuur | 17 mei '24 |
| Albert en Ronald | We lachen er nu al om hoor. Een dagje toeren door… | 16 mei '24 |
| Marieke | Ai! Dat is een tegenvaller! Hopelijk morgen iets beters… | 16 mei '24 |
| Magda Roseboom | Zo dat een flinke domper ! Maar inpakken en wegwezen… | 16 mei '24 |
| Pe en Pe | OMG! hebben jullie weer. Je hebt er nu geen donder… | 16 mei '24 |
| Magda Roseboom | Mooi 🤩 | 14 mei '24 |
| Ron | Prachtige foto’s weer en ach, een beetje opwinding… | 13 mei '24 |
| Magda Roseboom | Eten smaakte nu extra lekker als je er zoveel moeite… | 13 mei '24 |
| Pé & Pé | Hahaha! Schitterend verhaal. Ik hoor het je zeggen… | 13 mei '24 |
| Frank | ✈ ik zit al... | 13 mei '24 |
| Pé & Pé | Schitterend. Geweldig!! | 12 mei '24 |
| Irene | prachtig! | 12 mei '24 |
| Irene | Dit is echt niet nomaal! | 12 mei '24 |
| Magda Roseboom | Weer een hele tocht ! Mazzel grote kamer en inderdaad… | 12 mei '24 |
| Jeannet | Prachtig! Jammer dat wij geen douze points krijgen… | 11 mei '24 |
| Jeannet | Prachtig die rotsen! Wat een geluk dat de natuur zich… | 11 mei '24 |
| Jeannette | Prachtig, pa pa paradijselijk!! | 11 mei '24 |
| Vera | In één woord: Schitterend!!! | 11 mei '24 |
| Magda Roseboom | Heerlijk zou zo willen ruilen ! Maar verschil moet… | 11 mei '24 |
| Jose | Prachtig! | 11 mei '24 |
| Rianne | Wat geweldig mooi! En dan zie ik het alleen nog maar… | 11 mei '24 |
| Anke | Mooi al die beesies onderweg. | 11 mei '24 |
| Jose | Mooi dat jullie deze ook gezien hebben🦜🐦⬛… | 10 mei '24 |
| Magda Roseboom | Weertje ! Mooi de kakatoes en leuke van jullie samen… | 10 mei '24 |
| Magda Roseboom | Zo niet verkeerd ! Mooi uitzicht . | 9 mei '24 |
| Magda Roseboom | Wel goed bedacht triviant ! Ging al op zoektocht welke… | 8 mei '24 |
| Irene | het ziet er allemaal prachtig uit en je kunt heerlijk… | 7 mei '24 |
| Magda Roseboom | Wat een weertje zeg , heerlijk Dat is genieten . Goede… | 7 mei '24 |
| Pé & Pé | Ok! Dus jullie zorgen 5 juli voor koffie na, met patisserie?… | 6 mei '24 |
| Albert en Ronald | Het knapt echt op. En ja, even lekker als van bakker… | 6 mei '24 |
| Pé & Pé | Nog lekkerder dan van bakker M? jammer van het weer,… | 6 mei '24 |
| Magda Roseboom | De zon komt eraan ! | 6 mei '24 |
| Magda Roseboom | Groots gelijk niet de zee in zie jullie graag heelhuids… | 4 mei '24 |
- Magda Roseboom: Geweldig bedankt dat ik heb…
- Ellen: Geweldige herinneringen,…
- Heleen: Lieve Albert en Ronald, Wat…
- Jeannet: Wat een geweldige en lange…
- Ron: Wat een fantastische reis…
Alle reacties »