Reacties
Reacties 1 - 50 van 57
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Lenie Rottger | s wauw wat een mooie foto s | 3 jul. '23 |
| SuSander | Wat een reis, wat een beleving van het prachtige en… | 2 jul. '23 |
| Jeannette | Was weer leuk om jullie te volgen! Goede reis! | 2 jul. '23 |
| Anke | Altijd weer leuk om jullie reis mee te mogen maken.… | 1 jul. '23 |
| Wanda | Wat een belevenis was alles weer!Geniet morgen samen… | 29 jun. '23 |
| Pé & Pé | Mooie avonturen weer beleefd. Veel gezien en goed… | 29 jun. '23 |
| Jose | Weer een prachtige reis gemaakt mannen, met zijn vieren.… | 29 jun. '23 |
| Rianne | Wat een mooie reis is het geweest. Het weer zat niet… | 29 jun. '23 |
| Frank | Fijne laatste duik dus. Morgen laatste dagje IJSLAND.… | 29 jun. '23 |
| Jose | Wow! | 27 jun. '23 |
| Vera | Zo ontzettend mooi!! | 27 jun. '23 |
| Babs Rottger | Prachtige foto's weer! | 27 jun. '23 |
| Jeannette | Af en toe dan drommen toeristen maar zeer indrukwekkend… | 27 jun. '23 |
| Ron | Schitterende foto’s, mooi verhaal! | 27 jun. '23 |
| Jose | Prachtig! | 25 jun. '23 |
| Pé & Pé | Echt fantastische foto’s! | 24 jun. '23 |
| Ron | Die Taiwanezen zijn dus mooi opgelicht! Gelukkig konden… | 24 jun. '23 |
| Vera | Schitterend!! | 24 jun. '23 |
| Babs Rottger | Wauw wauw wauw! Echt prachtig. Ben benieuwd naar jullie… | 24 jun. '23 |
| Rianne | Wat een geweldige foto’s!! Echt prachtig! En wat… | 23 jun. '23 |
| Frank | Wouw, wat een prachtige natuur foto's. | 23 jun. '23 |
| Wanda | Zo geweldig weer om de verhalen te lezen en foto s… | 23 jun. '23 |
| Pé & Pé | Één woord: prachtig! | 23 jun. '23 |
| Hella | Prachtig!! IJsland gaat op mijn Bucket list ondanks… | 22 jun. '23 |
| Wanda | Bijzonder! En wat een prachtige kleuren. | 21 jun. '23 |
| Jose | Prachtig! | 21 jun. '23 |
| Albert en Ronald | De muggen zijn irritant maar ze steken niet. Met de… | 20 jun. '23 |
| Lenie Rottger | Dat is minder met al die muggen . Verder weer mooie… | 20 jun. '23 |
| Pé & Pé | Cheers en sterkte met die stekende rotkrengetjes.… | 20 jun. '23 |
| Jose | Een "verblijf" avontuur past wel bij jullie.… | 20 jun. '23 |
| Babs Rottger | Prachtige foto's! Nou hoop dat de reis verder… | 20 jun. '23 |
| Bart Statz | En wij maar zeuren over 2 muggen op de slaapkamer.… | 20 jun. '23 |
| Anke | Hé jongens. Ziet eruit als een mooi prachtig verlaten… | 18 jun. '23 |
| Lenie Rottger | Jakkes | 18 jun. '23 |
| Lenie Rottger | Mooie foto s en weer mooie verhalen . Jammer dat het… | 18 jun. '23 |
| Tinus | Foto’s en verhalen roepen weer mooie herinneringen… | 18 jun. '23 |
| Heleen | Prachtige foto's en verhalen! Heel veel plezier… | 18 jun. '23 |
| Albert en Ronald | En José heeft gewonnen! Inderdaad, tussen de karbo's… | 18 jun. '23 |
| Jeannet | Mooie foto’s jammer dat het weer niet zo mooi is | 18 jun. '23 |
| Jose | Toch geen dierenkop???? | 17 jun. '23 |
| Albert en Ronald | Een eervolle vermelding. Helaas, dit gaat 'em… | 17 jun. '23 |
| Pé & Pé | Oliebollen of krentenbrood in een plastic zak? Wat… | 17 jun. '23 |
| Babs Rottger | Heel veel reisplezier met z'n vieren. Wij genieten… | 17 jun. '23 |
| Pé & Pé | Ok, op maar nog meer mooie reisverhalen! | 17 jun. '23 |
| Helga | Vandaag is het zover; een voorspoedige reis en een… | 16 jun. '23 |
| Lenie Rottger | Hele fijne vakantie samen . En een goede reis ga zeker… | 11 jun. '23 |
| Anke | Hele fijne vakantie toegewenst. Ga vast weer genieten… | 10 jun. '23 |
| Jose | Leuk dat we opnieuw digitaal mee mogen genieten. Succes… | 10 jun. '23 |
| Rianne | Dit wordt weer genieten! Ik kijk uit naar alle mooie… | 9 jun. '23 |
| Frank | Het wordt vast een mooie reis! Veel plezier! Groetjes… | 9 jun. '23 |
1 2 Volgende »
- Lenie Rottger: s wauw wat een mooie foto…
- SuSander: Wat een reis, wat een beleving…
- Jeannette: Was weer leuk om jullie te…
- Anke: Altijd weer leuk om jullie…
- Wanda: Wat een belevenis was alles…
Alle reacties »