Reacties
Reacties 51 - 100 van 128
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Pé & Pé | Wat een mooi verhaal weer. En....ik kan me voorstellen… | 29 sep. '19 |
| Wulf van de Pol | Prachtige foto’s wat n mooie kleuren!! Geniet! | 29 sep. '19 |
| Vera | En wat een kleurenpracht!!! Kleding, groenten, kruiden.… | 29 sep. '19 |
| Lenie Rottger | Als het daar regend! . dan regend het er wel goed… | 29 sep. '19 |
| Jacqueline Rustidge | Prachtige foto's weer :-) | 29 sep. '19 |
| Jose | Goedemorgen beide, nou ik zeg: jullie gaan nog lang… | 29 sep. '19 |
| Wanda | de Ik sluit mij bij iedereen aan! Bijzonder wat jullie… | 28 sep. '19 |
| Tante Annie | Hallo Albert en Ronald Elke dag kijk ik weer uit na… | 28 sep. '19 |
| Jeannet | Jullie maken echt een prachtige reis! En wat een mooie… | 28 sep. '19 |
| Riet en Winny | Hallo Albert en Ronald, wij genieten van de mooie… | 28 sep. '19 |
| P.Reiters | Tja...idd, het is niet alles goud dat er blinkt..😉 | 27 sep. '19 |
| Babs Rottger | Weer zn indruk wekkend verhaal! Zo mooi om te lezen. | 27 sep. '19 |
| Lenie Rottger | Wat een mooie foto s geniet elke dag van jullie verhalen | 26 sep. '19 |
| Lenie Rottger | Mooi die video s | 26 sep. '19 |
| Jacqueline Rustidge | wauw, weer een geweldig verhaal en prachtige foto's!… | 26 sep. '19 |
| Babs Rottger | Wat een prachtige foto's . Het water loopt me… | 25 sep. '19 |
| Lenie Rottger | Ook wel weer lekker dat het iets minder warm is .… | 25 sep. '19 |
| Jeannette | Schitterende foto's en verhalen! Ik sluit me… | 25 sep. '19 |
| P.Reiters | Solliciteren op een bijbaan als freelancer bij Lonely… | 25 sep. '19 |
| Rianne | Prachtige foto’s en wederom een mooi en smakelijk… | 24 sep. '19 |
| Wanda | Geweldig!Prachtige verhalen!Zo mooi geschreven,Ronald!… | 24 sep. '19 |
| Jacqueline Rustidge | Tjee, wat mooi #ikwilerookweerheen!! | 24 sep. '19 |
| Lenie Rottger | Wat een mooi verhaal weer ! En mooie foto s | 24 sep. '19 |
| Vera | Wat een schitterende foto's en beschrijvingen.… | 24 sep. '19 |
| Babs Rottger | Het is elke dag weer genieten naar jullie verhalen.… | 24 sep. '19 |
| Babs Rottger | Wauw wat ziet dat er mooi uit. 😍 | 24 sep. '19 |
| Tinus | Wat weer mooi geschreven Ronald, geeft live beeld… | 24 sep. '19 |
| Lenie Rottger | Prachtig verhaal | 23 sep. '19 |
| Lenie Rottger | Gelukkig dat de apen niet naar binnen gingen . Zou… | 23 sep. '19 |
| Babs Rottger | Wat een mooi verhaal weer! En geweldige foto's. | 23 sep. '19 |
| Wulf van de Pol | Wat n heerlijk land, een land wat veel met je doet… | 22 sep. '19 |
| Sander | Wat een geweldige reis !! Prachtig en indrukwekkend… | 22 sep. '19 |
| Lenie Rottger | Wat een geweldig verhaal weer Geniet elke dag weer… | 22 sep. '19 |
| Harry van der Burgt | Wij genieten van jullie avonturen. Spannend vergeleken… | 22 sep. '19 |
| Jose | Fantastisch! | 22 sep. '19 |
| Jose | Geweldig! Zie t helemaal voor me Albert. Behalve voor… | 22 sep. '19 |
| Jose | Wat een avontuur! Geweldig om te lezen Ronald en dat… | 22 sep. '19 |
| Wim Krabbenborg | Ik reis graag met jullie mee. Ben benieuwd naar morgen. | 21 sep. '19 |
| Anke | Wat een geweldige dag weer. Lees elke met plezier… | 21 sep. '19 |
| Wim Krabbenborg | Dat zijn weer leuke ervaringen. Allemachtig, tachtig,… | 20 sep. '19 |
| Pé & Pé | Prachtige verhalen en geweldig mooie foto’s. We… | 20 sep. '19 |
| Jacqueline Rustidge | Heerlijk verhaal weer, keep up the good work and enjoy! | 20 sep. '19 |
| Jeannet | Leuk om jullie reis te volgen, erg grappig geschreven… | 19 sep. '19 |
| Babs Rottger | Wat een geweldig verhaal weer! En al die ervaringen… | 19 sep. '19 |
| Lenie Rottger | Het is elke dag weer leuk jullie verhalen te lezen… | 19 sep. '19 |
| Wim Krabbenborg | 👍👌 Weer in prachtig verhaal. Ik kijk uit naar… | 19 sep. '19 |
| Vera | Wat een fantastische ervaringen en de wijze waarop… | 19 sep. '19 |
| Wanda | O wat geniet ik van jullie prachtige verhalen en foto… | 19 sep. '19 |
| Wanda | Dat is genieten! | 19 sep. '19 |
| Lenie Rottger | War een mooie kleuren ook | 18 sep. '19 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »
- Wim Berentsen: Leuk om jullie reis en de…
- Bernard Cloosterman: We hebben weer genoten van…
- Jeannette: Waarschijnlijk zijn jullie…
- Jeannette: Wat een verhalen inderdaad!…
- Madeleine: Mooie verhalen mannen! Zo…
Alle reacties »