Reacties
Reacties 1 - 50 van 128
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wim Berentsen | Leuk om jullie reis en de belevenissen te lezen! | 30 okt. '19 |
| Bernard Cloosterman | We hebben weer genoten van jullie verhalen. Op naar… | 11 okt. '19 |
| Jeannette | Waarschijnlijk zijn jullie alweer thuis.... Genoten… | 11 okt. '19 |
| Jeannette | Wat een verhalen inderdaad! Eén keer in de 4 dagen… | 11 okt. '19 |
| Madeleine | Mooie verhalen mannen! Zo nu en dan haakte ik even… | 10 okt. '19 |
| Wanda | Bedankt! Een prachtige reis geweest! Nu een hele goede… | 10 okt. '19 |
| Lenie Rottger | Vondt het elke avond leuk on jullie verhalen te kezen… | 10 okt. '19 |
| Vera | Dank jullie wel voor alle mooie reisverhalen en schitterende… | 10 okt. '19 |
| Rianne | Wat jammer dat het er al weer op zit. Voor jullie,… | 10 okt. '19 |
| Babs Rottger | Wat heb ik genoten van de verhalen over jullie bijzondere… | 10 okt. '19 |
| Sander | Wat een prachtige reis, dit zullen jullie niet snel… | 9 okt. '19 |
| Riet en Winny | Wat een verhalen. Wat hebben we genoten van jullie… | 9 okt. '19 |
| Jacqueline Rustidge | Mooie afsluiting en geweldig leuk om op deze wijze… | 9 okt. '19 |
| Jose | Zo mee mogen genieten van jullie. Dank jullie wel,… | 9 okt. '19 |
| Babs Rottger | We vonden de reisverslagen geweldig. Elke dag verheugde… | 9 okt. '19 |
| Wim Krabbenborg | Inderdaad, jammer dat het boek dicht gaat. Ik heb… | 9 okt. '19 |
| P.Reiters | Tja, wat blijft is de herinnering aan een unieke reis... | 9 okt. '19 |
| Stella | Ah, wat jammer. Zat altijd op jullie geweldige verhalen… | 9 okt. '19 |
| Wanda | Hier zitten(liggen)jullie heerlijk bij te komen! Na… | 8 okt. '19 |
| Riet en Winny | Wat een prachtige verhalen weer. Oh oh wat hebben… | 8 okt. '19 |
| Anke | Wat een prachtige verhalen en mooie foto’s. Het… | 6 okt. '19 |
| Albert en Ronald | Grap of weet je dit echt? Ik geloof je direct ;-) | 6 okt. '19 |
| Henk Kremer | De Brahmaanse Wouw. Wauw! | 6 okt. '19 |
| Pé & Pé | Fantastische reis gemaakt! Genoten van jullie mooie… | 6 okt. '19 |
| Heleen | Lieve Albert en Ronald, Wat een mooie verhalen en… | 6 okt. '19 |
| Frank | Super reis, mooie verhalen en prachtige mensen op… | 6 okt. '19 |
| Jose | Cheers!🥂 | 6 okt. '19 |
| Jose | Indrukken, indrukken en indrukken. Kan me voorstellen… | 6 okt. '19 |
| Jose | Prachtig!!!🤩 (Ook de slofjes) | 6 okt. '19 |
| Lenie Rottger | Wat was het mooi om jullie verhalen te lezen. geniet… | 6 okt. '19 |
| Babs Rottger | Wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt! Geniet… | 6 okt. '19 |
| Vera | Wat een reis hebben jullie gemaakt, wat een belevenissen… | 5 okt. '19 |
| Stella | Leuk om jullie belevenissen te kunnen lezen. Bijna… | 5 okt. '19 |
| Rianne | Wat een indrukwekkend verhaal. Heb ooit een docu over… | 5 okt. '19 |
| Wanda | Bedankt voor alle prachtige verhalen!Je moet een boek… | 4 okt. '19 |
| Lenie Rottger | Gelukkig gaat het hier anders met de crematie s .… | 3 okt. '19 |
| Wim Krabbenborg | Wat een verhaal! Bijna onvoorstelbaar. Wat een land!… | 3 okt. '19 |
| Babs Rottger | Wat een indrukwekkend verhaal en foto's. Kan… | 3 okt. '19 |
| Jacqueline Rustidge | heerlijk, ik zie het helemaal voor me! | 2 okt. '19 |
| Albert en Ronald | Klopt, op zich is hier nog niet heel van te merken… | 2 okt. '19 |
| Lenie Rottger | Jullie zien er mooi uit . En weer een mooi verhaal… | 1 okt. '19 |
| Marianne Stenmans | Wat een héérlijke verhalen. | 1 okt. '19 |
| Bernard Cloosterman | Genoten van jullie verhalen Vandaag op nu.nl. Zwaarste… | 1 okt. '19 |
| Babs Rottger | Wauw wat een verhaal weer. Jullie zien er prachtig… | 1 okt. '19 |
| Lenie Rottger | Zo mooi! Ben elke keer aan het genieten | 30 sep. '19 |
| Jacqueline Rustidge | Waanzinnig, zo mooi!! | 30 sep. '19 |
| Albert en Ronald | Nog niet naar de kust want de meest bijzondere beleving… | 30 sep. '19 |
| Pé & Pé | (Allemachtig) Prachtig!! Geboft met het weer. Na Agra… | 30 sep. '19 |
| Stella | Wat een bijzonder land. Wat een indrukken. Dat wordt… | 29 sep. '19 |
| Rianne | Mooi verhaal weer en prachtige foto’s. Wat een avontuur! | 29 sep. '19 |
1 2 3 Volgende »
- Wim Berentsen: Leuk om jullie reis en de…
- Bernard Cloosterman: We hebben weer genoten van…
- Jeannette: Waarschijnlijk zijn jullie…
- Jeannette: Wat een verhalen inderdaad!…
- Madeleine: Mooie verhalen mannen! Zo…
Alle reacties »