Albert en Ronald

1913
Video’s:

Over ons

Dat is een voordeel van reizen: het verruimt de blik en scherpt ons in, hoe verrukkelijk het thuis is.
Simon Carmiggelt

Over onze reis

Van 1 februari tot 5 juni zijn we op reis door Oceanië.

Na een stopover in Singapore, reizen we vanaf 5 februari door Nieuw-Zeeland.
Van 20 maart tot 25 mei gaan we op pad door Australië (Sydney - Adelaide en Brisbane - Cairns).
Van 25 mei tot 31 mei blazen we uit op de stranden van Fiji.
Van 1 juni tot 4 juni zijn we weer in Singapore, waarna we naar huis reizen.

Bezochte landen

Wij hebben 46 landen (19%) bezocht:

Argentinië, Aruba, Australië, België, Brazilië, Caribisch Nederland, China, Cuba, Curaçao, Cyprus, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gambia, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, IJsland, India, Indonesië, Italië, Kaapverdië, Kenia, Luxemburg, Marokko, Myanmar, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Paraguay, Polen, Portugal, Rusland, Singapore, Spanje, Sri Lanka, Suriname, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zwitserland.