Whoppa!

1 september 2021 - Arnhem, Nederland

530 dagen (vijfhonderddertig keer vierentwintig uur)…

Zoveel tijd zit er tussen het uitchecken op Schiphol na onze repatriëring van ons vakantie-adres in Gambia op 23 maart 2020 en het inchecken komende vrijdag in alle vroegte voor onze vlucht naar het Griekse eiland Karpathos. Er zijn ergere dingen dan niet kunnen reizen, maar wat zijn we eraan toe. Maar ja, wie niet?

Alle seinen staan op ‘veilig-genoeg’ en alle reisbeperkingen zijn -met uitzondering van de papierwinkel en coronacheckers- ingetrokken en we gaan daadwerkelijk naar dat eiland tussen Rhodos en Kreta, waar we drie weken lang een appartement hebben gehuurd met uitzicht op zee en een auto erbij.

We gaan het eilandje verkennen op ons dooie akkertje, genieten van de stranden en de avondjes op een terrasje met lekkere drankjes en die heerlijke Griekse keuken. De zon, de Middellandse Zee, de wijntjes….

We houden ook nu dit blog bij, maar verwacht geen grote spannende verhalen als op ons blog over onze reis door India. Als er al een bijdrage volgt, zullen het waarschijnlijk vooral foto’s zijn.
We hebben eerder Griekse eilanden bezocht (Corfu, Samos, Santorini, Naxos en Lesbos) en hoe verschillend ook, ze zijn een lust voor het oog en Karpathos zal er naar verwachting niet voor onderdoen.

Dus -zoals de Grieken dan plegen te roepen: whoppa! Op reis! Leuk dat jullie weer mee gaan lantefanteren.

Mooie video van de VVV over Karpathos

Weersverwachting Weerplaza

1. Babs Rottger:
    1 september 2021
    Fijne vakantie! Heerlijk genieten in het mooie Griekenland.
  2. Rianne:
    1 september 2021
    Ronald en Albert, een hele fijne en relaxte vakantie samen. Geniet van alles en van elkaar!!
  3. Marianne Stenmans:
    1 september 2021
    Ronald en Albert, maak deze vakantie mooie herinneringen waar jullie heel lang op terug kunnen kijken. En voor mooie herinneringen hoef je niet ver weg te gaan, het moet vooral fijn zijn.
  4. Wim Krabbenborg:
    2 september 2021
    Geniet van deze vakantie en pas goed op elkaar.
  5. Tineke:
    3 september 2021
    Hey friends, ga super genieten van het mooie en relaxte Greece , dik verdiend!! Leuk af en toe wat te horen van jullie. 😘
  6. Anke:
    3 september 2021
    Geniet ervan jongens.
    Veel keren en smeren met een lekker drankje erbij.