Finito!

22 september 2021 - Kárpathos, Griekenland

PIGADIA – En zo rolt onze vakantie naar een einde. We hebben het er de laatste dagen nog even van genomen en hebben veel geluierd op de stranden van het eiland.

Vanaf zondag was het smorend heet en windstil en lagen we op Agios Nikalaos aan de westkust, omdat de kans het grootst was dat het dagelijkse zuchtje wind daar te voelen was. De laatste dagen nam het aantal Beauforts weer toe konden we terecht voor de deur op het strand van Pigadia zelf.
Het vierde boek weggelezen, gepuzzeled,  muziek luisteren en de Griekse salade als lunch.

Agios NikalaosAgios NikalaosPigadia by night

Drie weken weg op een eiland ver weg van alles met een eigen ritme. Rustig ontbijten met vers brood van de bakker, met de hand afwassen (dat dan weer wel), op pad en relaxen en daarna soigneren voor het avondje uit eten in het plaatsje.

Vanzelfsprekend begon dit steevast met een aperitief op ons balkon met uitzicht of bij Enplo of El Papagayo (een ontzettend leuke Latin-bar met voortreffelijke mojito’s, om alvast voor te verwarmen voor een volgend avontuur). Uiteraard sluiten we de dag af met een digestiefje zullen we maar zeggen. Het was prima vol te houden.

Morgen de laatste volle dag (strand) en inpakken en overmorgen strijken we weer neer in Arnhem. Het is mooi geweest zo.

Leuk dat jullie hebben meegelezen en gekeken en dank voor de reacties en het medeleven ;-). Wellicht tot een volgende blog!

ευχαριστώ!

1. Babs Rottger:
    22 september 2021
    Jeetje wat vliegen die drie weken snel voor bij! Maar zo te zien hebben jullie erg genoten. Nog een hele fijne dag ! En alvast een goede terug reis.😘
  2. Jose:
    22 september 2021
    Dank jullie wel dat we mochten meegenieten van gezellige mooie Karpathos. Nog een relax dag en goede reis naar huis!
  3. Gerdine van Reen:
    22 september 2021
    Dank voor de lekkere tropische verhalen, zo konden we vanuit NL ook een beetje meegenieten. Goede reis morgen!!
  4. Jacqueline Rustidge:
    22 september 2021
    Het was weer mooi om op deze wijze mee te reizen! Goede reis naar huis!
  5. Frank:
    23 september 2021
    De 3 weken vliegen voorbij.
    Voor morgen, goed vlucht en thuis reis.
  6. Anke:
    26 september 2021
    Leuk om met jullie te hebben mogen meegenieten van dit mooie eiland.