Reacties

Reacties 1 - 20 van 20

Naam Reactie Datum
Marianne Stenmans Helaas, niet helemaal zoals gedacht. Maar ja, in het… 10 sep. '20
Jacqueline Rustidge Jammer, maar inderdaad c’est ça.... straks (volgend… 9 sep. '20
Albert en Ronald AirBnB heeft nagenoeg alles teruggestort, pure coulance… 9 sep. '20
Babs Rottger Jeetje het zit jullie niet mee! Wel een wijs besluit… 9 sep. '20
Frank Jullie hebben wel een heel verrassende vakantie zo.… 8 sep. '20
Harry Als je nog een klein stukje (voor Franse begrippen)… 8 sep. '20
Rianne Mooie foto’s! En wat een prachtige kathedraal hè!… 7 sep. '20
Babs Rottger Het ziet er prachtig uit daar! Zo te zien genieten… 7 sep. '20
Tineke en Raymond Leuk om weer jullie te lezen en horen! Raymond is… 6 sep. '20
Marianne Stenmans Leuk om weer met jullie mee te mogen reizen. 6 sep. '20
Henk Ik ga graag mee. Lekker wijnen en dinen! 3 sep. '20
Tineke en Raymond Wij reizen in gedachte mee ,naar het onze geliefde… 1 sep. '20
Harry van der Burgt Wij zijn een beetje jaloers. Heel veel plezier, geniet… 1 sep. '20
Stella Ben benieuwd, jullie beleven altijd wel iets haha😉 1 sep. '20
Marianne Stenmans Ik reis graag met jullie mee. Ga samen fijne herinneringen… 1 sep. '20
Wim Krabbenborg Pas goed jullie zelf. Veel plezier Albert en Ronald. 31 aug. '20
Babs Rottger Wat leuk zeg ! Zeker reizen we mee. Hele fijne vakantie… 31 aug. '20