Tour de Corona

31 augustus 2020 - Arnhem, Nederland

Uhm.... een autovakantie. Wij?

Naar de ANWB om kaarten te kopen...?

TomTom updaten?

Bandenspanning controleren...?

Ja dus.

2020, het is maar hoe je er naar kijkt. Wil je het doorspoelen of zou je het liefst overnieuw beginnen? Corona gooit op veel terreinen roet in het eten en reizen die anders uitpakken vormen dan nog het kleinste probleem.

Wij nemen het maar zoals het komt. De geplande reis naar het Griekse eiland Karpathos is uitgesteld. Een volgend plan (samen met leuke lieve reisvrienden naar het zonnige zuidelijker deel van Frankrijk) is ook gesneuveld.

En zo hebben we vier dagen voor vertrek de kogel door de kerk gejaagd: we pakken de auto en gaan op pad door de Champagnestreek en de Elzas.

Denken we.

We zien wel of het zo gaat lopen, waar we terecht komen en hoe lang we op pad gaan.

Reizen jullie weer mee? Leuk!

We hebben er zin in.

1. Jacqueline Rustidge:
    31 augustus 2020
    Ja, ik reis weer mee, enjoy!
  2. Bart:
    31 augustus 2020
    Champagne en de Elzas. Dan zitten jullie goed. Proost.
  3. Babs Rottger:
    31 augustus 2020
    Wat leuk zeg ! Zeker reizen we mee. Hele fijne vakantie en veel veilige kilometers. Groetjes Ronald, Babs,Pleun
  4. Wim Krabbenborg:
    31 augustus 2020
    Pas goed jullie zelf. Veel plezier Albert en Ronald.
  5. Marianne Stenmans:
    1 september 2020
    Ik reis graag met jullie mee. Ga samen fijne herinneringen maken in deze mooie streken. De lieflijke Elzas heeft jaren geleden al mijn hart gestolen.
  6. Stella:
    1 september 2020
    Ben benieuwd, jullie beleven altijd wel iets haha😉
  7. Harry van der Burgt:
    1 september 2020
    Wij zijn een beetje jaloers. Heel veel plezier, geniet ervan
  8. Tineke en Raymond:
    1 september 2020
    Wij reizen in gedachte mee ,naar het onze geliefde Elzas, waar het heerlijk vertoeven is en wijnen in overvloed te proeven !
  9. Tineke en Raymond:
  10. Henk:
    3 september 2020
    Ik ga graag mee. Lekker wijnen en dinen!