Eén reisblog, twee sites

4 maart 2022 - Arnhem, Nederland

ARNHEM - Ja! we gaan echt want de PCR-tests zijn goed afgelopen.

Deze blog gaat dus echt van de kant maar wordt anders dan anders. Uiteraard gaan we elke dag -als de tijd en de techniek ons gunstig gezind zijn- vertellen over onze belevenissen en als het heel erg meezit, kunnen we ook een enkele foto plaatsen. Maar er is meer en daarom nu even een gebruiksaanwijzing.

PCR

1. Verhalen schrijven gaat lukken, maar dagelijks publiceren wordt hoogstwaarschijnlijk moeilijk
Elke dag wordt er een verhaal geschreven en als het kan geplaatst op ons reisblog. Maar Cuba is nog steeds geen internetland waar je op elke gewenste plek en moment kan inloggen; bovendien is het maar helemaal de vraag of de WiFi-hotspots het een beetje naar behoren doen. Het kan dus zijn dat plaatsen op de blog niet lukt, maar dan wordt het verhaal opgespaard voor een later moment. Het kan dus zijn dat je op een dag meerdere verhalen te zien krijgt.

2. Vanuit het blog wordt elke dag gelinkt naar een achtergrondverhaal op onze website Hablar Cubano.
We hebben voorwerk verricht en achtergrondverhalen gemaakt (1 per reisdag), die gegarandeerd op een aparte voorbereide site worden geplaatst: Hablar Cubano (Cubaans spreken). Met één klik kom je bij dat achtergrondverhaal uit.

Printscreen Hablar Cubano

Je kunt ook rechtstreeks naar die site: klik hier!

Je kunt nu al rondneuzen op de site en meer lezen over de geschiedenis in het kort en onze reisroute.

3. Elke dag kun je met ons meereizen.
·       Of omdat we een verslag plaatsen op onze blog (van waaruit wordt gelinkt naar een achtergrondverhaal op onze site 'Hablar Cubano'.)

·       Of je gaat elke dag op eigen gelegenheid naar 'Hablar Cubano'.

Het gaat zich vanzelf wijzen.

Eerste achtergrondverhaal!
Nu alvast het eerste achtergrondverhaal (dan zie je gelijk hoe het werkt). De eerste blog kun je verwachten op 6 maart.

Klik op Hablar cubano: CASA PARTICULAR voor een verhaal over het toerisme op Cuba.

1. Frank:
    Heren
    Een goede reis, veel mooie verhalen en foto's in een bijzonder land.
  2. Rianne:
    4 maart 2022
    Wat geweldig! Ga heerlijk genieten samen en ik kijk uit naar al jullie verhalen. Goede en veilige reis!!
  3. Tineke:
    4 maart 2022
    Ha super fijn om te horen, nu echt zekerheid dat jullie gaan.
    Hele mooie indrukwekkende reis toegewenst en ik ga jullie volgen.
    Liefs,
    Tineke
  4. Babs Rottger:
    4 maart 2022
    Nou dat is super dat de reis kan beginnen! Hele goede reis. Wij zijn erg benieuwd naar jullie reisverhalen. Veel liefs van ons.
  5. Vera:
    4 maart 2022
    Wat een goed bericht. Ik heb aan jullie gedacht gisteren. Dus eindelijk weer op reis. Heel heel veel plezier in het kleurrijke Cuba! Ik ga jullie volgen. Goede reis!
  6. Pé en Pé:
    4 maart 2022
    Heel fijne reis. Heb een mooie en goede tijd samen en benieuwd naar de verhalen!
    Kom gezond en wel weder 😌
    Liefs, P&P
  7. Bernard Cloosterman:
    4 maart 2022
    Veel plezier we gaan jullie volgen
  8. Jose:
    6 maart 2022
    En nu lekker genieten, veeeeeeeel plezier !!
  9. Helga Beck:
    18 maart 2022
    Jullie zijn halverwege... nog lekker verder genieten van het mooie, kleurrijke Cuba en elkaar. Tot gauw; met een borrel luisteren naar jullie verhalen.