La gira por Cuba | De ronde door Cuba

17 februari 2022 - Arnhem, Nederland

Eindelijk, eindelijk, eindelijk! We mogen weer op reis en na alle corona-ellende pakken we op 5 maart weer de draad op.

Welkom op onze blog waarop we jullie gaan vertellen over onze reis naar en door Cuba. Leuk dat jullie meeleven en meelezen.

Het land stond bij ons al heel lang op de lijst, maar door omstandigheden was het er nog altijd niet van gekomen. En natuurlijk leek de lockdown roet in het eten te gooien, maar het land staat sinds 16 februari op 'geel'. Maar eerlijk gezegd waren we hoe dan ook gegaan, omdat Cuba er in de afgelopen maanden op Covid-19-gebied oneindig veel beter voor stond dan Nederland. En nou maar hopen dat de PCR-test een gunstige uitslag oplevert.

Na een paar dagen Havana pakken we de auto en gaan we eerst het westen van het eiland bezoeken en dan gaan we in enkele weken in etappes naar het oosten. Tenslotte rijden we naar de stranden van Varadero.

RoutekaartOnze route

Blog
En zo gaan we ook deze reis weer een blog starten, en wees gewaarschuwd, want we gaan redelijk fors uitpakken. Door de lockdowns hadden we tijd genoeg om ons in te lezen in de geschiedenis en daarom hebben we een complete site gemaakt en klaargezet, waarnaar wordt gelinkt vanuit ons blog. We leggen het voor vertrek nog wel uit.

De start

Of het blog gaat werken? Internet op Cuba is zeker geen vanzelfsprekendheid en dat kan ons hinderen. We gaan het zien. Als je een seintje wilt hebben als er een nieuw verhaal is geplaatst, laat dan je mailadres achter op deze pagina.

We tellen af: nog twee weken! Voor vertrek komen we nog even langs.

'La gira por Cuba' gaat bijna beginnen!

1. Lenie Rottger:
    5 maart 2022
    Goede vlucht samen. heel veel plezier