BREAKING: La Cote d’Or(ange)

8 september 2020 - Troyes, Frankrijk

TROYES - En zo gaat Covid19 onze vakantie toch nog flink beïnvloeden. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft vandaag het departement Cote d’Or op oranje gezet. In dat departement liggen onder andere Dijon en een pipowagen bij Beaune die we vandaag net voor het besluit hebben geboekt en betaald via AirBnb.

We gaan de coulance van AirBnb ondervinden (of niet).

En we gooien het roer om. Geen Dijon maar morgen lange rit naar Colmar in de Elzas en vooral: dicht bij de Duitse grens.

1. Frank:
    8 september 2020
    Jullie hebben wel een heel verrassende vakantie zo.
    Neem maar n exta glaasje..
  2. Babs Rottger:
    9 september 2020
    Jeetje het zit jullie niet mee! Wel een wijs besluit om de andere kant op te gaan. Colmar is volgens mijn ouders erg mooi. Hoop dat jullie ondanks alles toch genieten 🥂
  3. Albert en Ronald:
    AirBnB heeft nagenoeg alles teruggestort, pure coulance dus das mooi. Was dat niet gebeurd, dan waren we morgen weer in Arnhem :-)).

Je kent ons, we maken er wel wat van. De reis naar Colmar is mooi en we hebben nog steeds het vakantiegevoel.

Vanavond drinken we er één op Fien, in gedachten klinken we jullie glazen.