Een aanbod dat we niet kunnen weigeren

27 augustus 2022 - Arnhem, Nederland

Reisgidsen gelezen, gesurfd op het net, drie episodes van The Godfather bekeken (klik!)

We zijn er dus helemaal klaar voor; volgende week lopen we door de straten van Palermo op Sicilië en daarna gaan met we met de huurauto met de klok mee het eiland verkennen.

360_F_66681323_NVWOOw5htasVmEamwthlh5DKiUpxnJ11

We vertrekken volgende week zaterdag vanaf de luchthaven Rotterdam/The Hague (Zestienhoven dus).

En ja, ook nu kun je het mee beleven via deze site; van tijd tot verschijnt er een bijdrage en de verwachting is dat het vooral foto's zullen zijn, maar je weet maar nooit.

Het wordt voor jullie en ons een grote ontdekking.

Ciao!

1. Babs Rottger:
    27 augustus 2022
    Wauw wat leuk weer! Ga jullie zeker weer volgen. Ben heel benieuwd hoe jullie het daar vinden. Ik vond het prachtig daar. Alvast een hele fijne vakantie gewenst.
    Liefs van ons.
  2. Pé & Pé:
    27 augustus 2022
    Heel leuke en mooie reis gewenst. Enne…niet te veel limoncello 😄😎
  3. Rianne:
    27 augustus 2022
    Hele fijne vakantie en ga maar weer lekker genieten samen!
    Als het daar net zo mooi is als op Sardinië dan gaan jullie het geweldig vinden.
    Ik ga jullie zeker weer volgen🙋🏼‍♀️
  4. Lenie rottger:
    Hele fijne reis gewenst samen . Ga jullie zeker vogenv
  5. Anke:
    27 augustus 2022
    Hele fijne vakantie met veel zon en mooie plaatsen bekijken.
    Altijd weer leuk om met jullie mee te “kijken”
    en de verhalen te lezen.
    Ga jullie zeker volgen. 🌞🌴🍇🍷🏊🚗⛱🙋🏻‍♀️
  6. Vera:
    28 augustus 2022
    Ik wens jullie een ontzettende fijne en mooie tijd. Ik ga jullie natuurlijk weer volgen!! Een goede reis!!
  7. Irene van der Burgt-Monjau:
    28 augustus 2022
    Wat zij jullie toch een bofkonten! Naar Sicilië heerlijk. Goede reis en maak er een heel gezellige vakantie van en dat zal wel lukken. 🥂🍺🍤🦪verheug me op jullie berichten.
  8. Jose:
    29 augustus 2022
    Nog even en dan begint het Italiaanse avontuur voor jullie. Veel plezier en mooie nieuwe herinneringen maken samen. We reizen graag weer mee en zullen af en toe even zwaaien vanaf hier🏖😎🌞🍹🍸🌊😘
  9. Helga:
    29 augustus 2022
    Lekker vooruitzicht hoor. Toen wij er waren kwam er net een trouwerij stoet incl. muziek voorbij, alsof we bij de 'set' van The Godfather stonden.
  10. Gerdine van Reen:
    31 augustus 2022
    Heel veel plezier samen! Vanuit Zweden genieten we graag een beetje mee van jullie reis over Sicilie! Ha en trevlig resa!
  11. Harro:
    2 september 2022
    Wij zijn ook de film locaties van de godfather geweest lekker met 🚗 rond getoerd
  12. Jeannette Brethouwer:
    4 september 2022
    Fijne tijd gewenst op het prachtige Sicilië! Wij zijn daar een jaar of 6 geleden geweest, mooie natuur, stadjes/dorpjes, kunst, cultuur maar zeker ook armoede. Ik lees graag mee!